AKU BEBAS

16.58.00 admin 0 Comments



https://www.instagram.com/p/_XpTDFu2Je/?taken-by=spiritual.medicine

AKU bebas ,
tiada ingin, tiada berharap
tiada suka , tiada duka
tiada rendah, tiada tinggi
tiada kanan dan tiada kiri

Apa kemarin,
sudah berlalu ... mengapa menyesal
mengapa kecewa ... tiada guna

sekarang sadar  ...  sekarang berubah
sekarang baru  ... sekarang benar
karna AKU BEBAS

Ada sebab maka ada akibat
bukan urusanku...
Sekarang benar, besokpun benar

Mengapa harap ...mengapa ingin
Halusinasi tiada guna

Sekarang insyaf ... sekarang bebas
esok, lusa, kemudian ... bebas

AKU BAHAGIA karna aku bebas
aku puas ... SUDAH TAHU

tak sudi terkurung , terbelenggu,
Biar emas ataupun intan
lebih baik bebas lepas di udara...
Terbang melayang
arah dan tujuan terarah bebas

Sadar dan nyakinlah
Bisa tersesat ..karna bebas




thaha 42